Tosiaan, jääkausi on ohi! Tai no, ainakin osaksi. Saadan jo vihdoin puhua Cocolle, jopa silittää sitä, jos on rauhallisessa ja alistuneessa tilassa. Syliin sitä ei vielä saa ottaa. Kouluttaja sanoi, että syliin ehkä vuoden päästä, mutta en oikein tiedä oliko se vitsi  -ehkä ei ?

Tämän päiväinen koulutussessio meni hyvin. Minulla oli itselläni aivan hirveä päänsärky, joten jäin vain kuunteluoppilaaksi ja tytöt hoitivat varsinaisen koulutukseen osallistumisen ja hienosti meni. Olin ylpeä sekä tyttäristäni että molemmista koiristani. Kouluttaja jo taas kyseli, että kai me sitten tullaan agilityyn Cocon kanssa. Eiköhän, mutta ihan vielä ei kannata, on meillä tässä vielä työsarkaa, joten katsotaan sitten vaikka syksyllä asiaa uudestaan. Hauskaa se varmaan olisi.

Ihanaa, että päästään kuitenkin jo vähän normalisoimaan tilannetta. On tuo jääkausi rajoittanut omia kyläilyjä ja muiden kyläilyjä meillä. Vihdoin voi ottaa koiratkin nyt mukaan ja pääsee reissaamaan vähän vapaammin. Ei tiedä vaikka aloittaisin mökkikauden jo tulevana viikonloppuna  Kylläpä minun jo tekisikin mieli mennä mökille. Olen siinä onnellisessa tilanteessa, että saan lainata hyvien ystävieni mökkiä, joka on noin 30km päässä meiltä kotoa. Olen todella kiitollinen tästä upeasta mahdollisuudesta!  Jos yhtään lämpenee lähemmäs +10 vaikka, niin menen varmasti...